Subject: Ed: Mineraliseeritud joogivesi
From: "Iris Lints" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Julia Allas" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 13:30:45 +0300

Tere!

Palun registreerida kiri DELTAs ja suunata Keskkonnatervise osakonda
vastamiseks.

Lugupidamisega

Iris Lints

inspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 5851 7553

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Gertrud Kask <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 22. august 2024 14:31
Adressaat: Iris Lints <[email-masked]>
Teema: Mineraliseeritud joogivesi

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Iris

Kuna oleme ka varasemalt suhelnud, siis kirjutan otse teile. Kui teie ei
ole siiski õige inimene, palun suunake mu kiri õigesse kohta edasi.

Soovime teada, millised on tingimused väljendi „mineraliseeritud
(joogi)vesi“ kasutamiseks? Kas sellisel juhul peab mineraalaineid veele
lisama või võib neid ka lihtsalt vees leiduda?

Kas väljendeid „looduslike mineraalidega (joogi)vesi“ või „looduslike
mineraalainetega (joogi)vesi“ on lubatud kasutada?

Parimate soovidega

Gertrud Kask

Haage Joogid OÜ

Kvaliteedijuht

+372 53829121

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.haage.ee/> www.haage.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet ning selle igasugune
loata avalikustamine, kasutamine või levitamine on kas täielikult või
osaliselt keelatud ja see võib olla ebaseaduslik. Juhul kui Te ei ole
selle kirja õige adressaat, kustutage see kiri ja selle manused koheselt
ning teavitage sellest saatjat. Tänan!

This message may contain confidential information, and any unauthorized
disclosure, use or dissemination, either in whole or in part, is
prohibited and may be unlawful. If you are not the intended recepient of
this message, please delete this message and it’s attachments immediately
and notify the sender. Thank you!